içinde

Thai Bamboo Bistro’yu arayın

Yol dışı Irvine Thai noktası da görülmeye değer. Andrew Horan tarafından Orange County Kaydı Orijinal olarak 7 Ekim 2005'te yayınlandı

Thai Bamboo Bistro ziyaretlerimiz arasında birkaç ay geçti ve bu sefer üçüncü durağımızda biraz daha fazlasını biliyorduk.

Bazen biraz daha fazla bilgi tehlikelidir ve sizi bir restorana dönmemeye ikna etmeye yeterlidir.

Bu sefer değil.

İlk ziyaretimiz bir yaz Pazartesi günüydü. Öğle yemeği telaşının biraz önündeydik, 2 yaşındaki çocuğumuz biraz bastırılmıştı ve bu yüzden Irvine’deki yeni Quail Hill Village alışveriş merkezinde fark ettiğimiz bir yerde şansımızı denedik. San Diego (I-405) ve Santa Ana (I-5) Otoyolları California, Orange County’nin merkezinde birleşir.

Merkez, görünüşe göre bir gecede Shady Canyon mülklerinin gölgesinde yükseldi. Yolun dışında – öylece olmuyorsun.

Çok tanıdık bir duyguya sahip olan yeni nesil mahalle merkezlerinden birinde: bir ucunda süpermarket, diğerinde Starbucks, aralarında genel fast-food ve fast-casual restoranlar. Bu biraz farklıydı – franchise isimlerinden bazıları pek yaygın değildi ve Irvine Co.’nun bir şans yakaladığı ve franchise dışı operatörlere de kiraladığı ortaya çıktı.

Bistro’ya girdik ve 10 dakika içinde samimi yer doldu. Öyle toplandı ki, oturma düzenimizi hızlı bir şekilde değiştirdik, şimdi o kadar bastırılmamış küçük adamımızı dışarı çıkardık ve aylardır aldığımız en görkemli pakete eve döndük.

Tavuklu orman körisi (12 $) yumuşak ve pürüzsüzdü (daha hafif yeşil köri sipariş ettik; sarı ve kırmızı mevcuttur). Baharatlı limon otu tavuğu (12 dolar) lezzetli ve tazeydi. Geleneksel pad thai (11 $) – eşimin standardı – aromatiktir ve karides, yumurta, tofu ve erişte ile cömertçe porsiyonlanır.

Biz de bu sefer çocuksuz akşam yemeği için geri döndük.

Restoran yine doluydu, ama çıldırtıcı öğle yemeği ezmesi eksi. Yine, akşam yemeğimiz lezzetliydi: daha fazla yeşil köri ve pad thai – biz alışkanlık yaratıklarız.

Bir avuç bambu dekoratif dokunuşlu, havalı, çağdaş oda bizi şaşırttı. Hızlı ve verimli hizmetle (yemekler daha ağır bir hızda gelse de, siparişe göre pişirilen taze mutfağın tanıklığı). Ve hafif soslarla işlenmiş inanılmaz derecede taze malzemelerle.

Eş müdür Jade Tam, şef neredeyse her gün pazarlıyor, dedi. Bazen bakkal, bazen özel bir mağaza, bazen bir çiftçi pazarı.

Sonra, müdür Amy Lam ile konuşana kadar hayat bizi birkaç ay uzak tuttu.

Restoranın genişleme planları ve sunum temaları hakkında sohbet ederken Amy, “ Julie ve Pat’i tanıyor musun? ” Diye sordu.

Evet, dedim, bir gün sonra düğünlerine gideceğiz.

Amy gülerek, “ Bir süredir onları görmedik, ” dedi. Julie düğün öncesi oruç tutmakla ilgili bir süre orada olmayacakları konusunda uyardı.

Julie’nin yemek ve restoranlardan zevk aldığını yeterince iyi biliyorum ki, bu küçük bilgi parçası – o ve Pat ilk isim temelinde olacak kadar sıradan insanlar – oraya hemen geri dönmemi söyledi.

Taze tatlar bizi yine büyüledi. Menüden dördü (Çin böreği, yaz böreği, tavuk ve sığır eti satay ve altın çantalar – küçük Gold Rush dönemi hazineleri gibi bağlanmış çıtır wontonlar) olan Tay bambu örnekleyici meze (14 $) ile başladık.

Baharatlı mango soslu (16 $) karidesimiz tatlıydı, ama ince. Standart pad thai’den yükseltme yaptık ve “ yeni baskı ” versiyonunu sipariş ettik (pirinç eriştesi yerine yumurtalı erişte. 11 $).

Bir sonraki yemeğimizi burada beklemek çok uzun sürmeyecek.