içinde

Online Randevunuzu Karşılamak

Yılda üç ila dört kez Asya’ya seyahat ediyorum ve Asyalı kadınlara karşı gerçek bir aşkım var. Benim sorunum, üç haftalık kısa bir tatilde iyi bir kızla tanışmaya çalışmak. Denedim ama neredeyse imkansız.

Bu yüzden, bir sonraki en iyi şeyi denemeye karar verdim. Bir Asya çevrimiçi flört hizmetine kaydoldum. Bu, gidip çevrimiçi kızlarla tanışabileceğiniz yerlerden biri. Bir profil oluşturursunuz, resminizi yüklersiniz, oturum açarsınız ve iletişim kurarsınız.

Yaklaşık bir yıl boyunca bir tane kullandım ve sohbet edecek bir sürü güzel genç bayan buldum. Ama tıkladığım birini hiç bulamadım. Sevgim için yarışan, evlilik ve mevcut hayatlarından çıkış yolu arayan pek çok kız vardı.

Ayrıca orada sadece para dolandırmaya çalışan, bir ücret karşılığında özel sohbetler sunan ve bazıları gerçekten samimi olan birkaç kişiyle karşılaştım. Zaman zaman buğdayı samandan ayırmak zordu.

Bu siteyle ilgili yaşadığım diğer sorun, kızların çoğunun Filipinli olması ve en sevdiğim ülkenin Tayland olmasıydı. Filipinalara karşı hiçbir şeyim yok ama kişisel tercihim Taylandlı kızlar.

Bu yüzden, çok az araştırmayla, yabancı erkeklere ve Taylandlı kadınlara hitap eden bir site buldum. Bir yıllık hizmet için ödeme yaptım ve bir hafta içinde kalbimi kazanan bayanı buldum. Genç, eğitimli, tatlı ve dürüsttü. Hemen başladık.

İletişim günlük sohbet, e-posta ve birbirine fotoğraf gönderme ile devam etti. Telefonla da konuşmaya başladık. Görüşmeler kısa ama çok düzenliydi. Neyse ki biraz İngilizce konuşuyor ve ben biraz Tayca konuşuyorum. Böylece iletişim kurmayı başardık.

Geçen Aralık ayında bir arkadaşımla Tayland’a gitmek için bir tatil planlamıştım ve onunla geziden vazgeçip onu görmek için kuzeydoğu Tayland’a gitmeye karar verdim.

Planım bir hafta verip ne olacağını görmekti ve eğer işe yaramazsa, Tayland’da tatil için başka bir yere gitmek için hala iki haftam olacaktı.

Bangkok’ta bir gece geçirdim ve ertesi gün onunla Khon Kaen’de tanıştım. Benimle havaalanında buluştu ve beni otele götürdü. Gergin bir şekilde konuştuk, biraz alışveriş yaptık ve yemeğe çıktık. Benim için zaten bir otel ayarlamış ve eşyalarımı çıkarmama yardım etmişti.

Şaşırtıcı bir şekilde, bir gecede benimle kaldı. Bu, Taylandlı bir kadına göre oldukça sıra dışı. Elinden geldiğince uzakta uyudu ve tamamen giyinikti, bu bir güven gösterisiydi.

Hafta boyunca birbirimizi daha yakından tanıdık, tapınakları ziyaret ettik, aileyle dışarı çıktık ve biraz gezdik. Memnun etmesi çok kolaydı ve beni mutlu etmek için elinden gelen her şeyi yaptı.

Üç haftayı birlikte geçirdik ve birbirimize aşık olduk. Bir sonraki seyahatimde, yıl içinde daha sonra düğünümüz için satın almak ve planlarını yapmak için bir ev arayacağız.

Hala günlük temas halindeyiz ve ikimiz de tekrar bir araya gelene kadar günleri geri sayıyoruz. Onunla şahsen tanışmak, ilişkinin anahtarıydı. İnternette yapılabilecek çok şey var. Yüz yüze olmak zorunludur.

Çevrimiçi aşkı bulmak kesinlikle mümkün.